>Allah Gidenleri Affetsin

>

Bütün ışıkları söndürdüm, susturdum bütün sesleri



Artık ağlayabilirsin kanka


Severken bana sormadın ağlarken de utanma!


Nasıl unuturum diye düşünme bir beyhude çabayla


Her unutma çabası bir hatırlamadır aslında


İlk akla gelendir en çok unutmak istediğin


Hep kaçmak istediğin yere koşarsın aşk


Çok ahmakça biliyorum ama


Herkes teslim oluyorsa eğer en çok kurtulmak istediğine


Bu kez ahmaklık sırası sende usta

Alımlı delikanlılıgında alıngan bir adam yarattmışın


Yumruklarının içine sıktığın gururun kırıldı kırılacak


Ama dert etme gururum kırıldıkça çoğalacak!


Aşkın acısını çekmek


Aşkta hile yapıp gitmekten daha asil iştir


Sen şimdi seni sakız gibi çiğneyip tükürdü sanıyorsun


Vaziyeti şaşırıp algıda hata yapıyorsun


O sadece çiğnedi, sen tükür gitsin


Gel şimdi bir haset şarkısı okuyalım


Allah gidenleri affetsin

Üsküdarda sandalda yıkılır sallanırlar


Topanede mangallar yar diye yağlar ağlar


İsmini çığlık çıglık haykırıyor martılar


Senin için söyledim kumpıda şarkılar


Yar yoklugunu itirazım var!

Bütün ışıkları söndürdüm, susturdum bütün sesleri


Şimdi alemin bütün efkârını toplamaya başla


Topladığın efkârı dağıtma vakti gelir nasılsa




Aşkta kazanan taraf yoktur bunu sonra anlarsın


Ayrılığın izlerini kaldırıp saklayabileceğin tek bir yer bulamazsın


Islak açık bir yara gibi kalbin


Hiçbir teselli de teselli aradığın da yok


Şimdi denizleri içsen sönmez içindeki mahşer yangını


Bu illet senin gibi kaç adamı küle çevirdi de küllerin hepsini kalbi yalandan bir leyla üfleyip gitti


Sen İstanbul’un rüzgârında uçuşanı toz mu sandın?


Hepsi küldür senin gibi




Ben çok kadın tanıdım


Sevenden sakındığı bedenini, sevmeyenlerin yoluna kilim yapmış!


Sen gözünden sakınmışsın, o gözünün yaşına bakmamış


Şimdi dilediğin kadar ağla, bana da birşey sorma


Bu da geçer diycem inanmayacaksın nasıl olsa


Boşver derdi kederi, sat gitsin


Gel şimdi bir şarkı okuyalım Allah gidenleri affetsin




Uğur Arslan




About hilaltimur

Şiiri, dikişi, okumayı seven mühendis bir anne... İletişim için: hilaltimur@gmail.com Günlük paylaşımlarım için: http://hilaltimur.wordpress.com El emeği oyuncaklarım için: http://oyuncakdukkani.wordpress.com Sevdiğim şiirleri okumak için: https://hilaltimursiir.wordpress.com Aynı adreslerimin blogspot olanları da mevcuttur:)
Bu yazı Uğur Arslan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to >Allah Gidenleri Affetsin

  1. GEZİ/YORUM... dedi ki:

    >Bu şiiri çok severim paylaştığınız için teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

